Najbliższe szkolenie: 


18.11.2020 | Kraków | Hotel***** Radisson Blu 

02.12.2020 | Kraków | Hotel***** Radisson Blu

Zapisz się na listę chętnych

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.

Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • przygotować się do procesu negocjacji
  • odkrywać interesy drugiej strony
  • operować zmiennymi negocjacyjnymi
  • skutecznie argumentować własną ofertę
  • osiągać korzystne warunki w transakcjach z partnerem handlowym

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

  • case’y negocjacyjne
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • prezentacja
  • dyskusja
  • studium przypadku

Program szkolenia

 

  1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.
  • różnice pomiędzy negocjacjami a sprzedażą
  • charakterystyka stylów negocjacyjnych
  1. Etapy negocjacji.
  • negocjacje jako proces
  • cele poszczególnych etapów
  1. Przygotowanie do negocjacji.
  • cel, strategia, taktyka
  • przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów
  • opracowanie przedziałów negocjacyjnych
  1. Odkrycie interesów klienta.
  • stanowiska a interesy klienta
  • typy pytań
  • wykorzystanie pytań podczas rozmów negocjacyjnych
  1. Prezentacja warunków oferty.
  • budowanie argumentacji
  • negocjowanie parametrów umowy
  • dochodzenie do porozumienia
  • pokonywanie impasu
  1. Zamknięcie procesu negocjacji.
  • potwierdzenie ustaleń z klientem
  • dalsze działania i przyszła współpraca
  1. Symulacje działań negocjatorów.
  • negocjacje w zespołach wg przygotowanego scenariusza i danych wejściowych
  • omówienie działań i rekomendacje odnośnie rozwoju kompetencji
  1. Podsumowanie i wnioski.

Trener prowadzący szkolenie: Mirosław Plak

Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel***** Radisson Blu ul. Straszewskiego 17 https://www.radissonblu.com/pl/hotel-krakow

Data szkolenia: 17.06.2020 i 18.11.2020

Zapewniamy:

      • praktyczne szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera – praktyka biznesu
      • profesjonalne materiały szkoleniowe
      • opiekę / doradztwo Trenera do jednego miesiąca po zakończonym szkoleniu
      • przerwy kawowe
      • obiad

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Na wszelkie dodatkowe pytania odpowie Państwu Opiekun tego szkolenia:

katarzyna szypowska AVENHANSEN szkolenia e1574438315872

Katarzyna Szypowska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

515 212 452 | 12 444 65 25

fundacja@fundacja-avenhansen.pl

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Uprzejmie prosimy o pobranie dokumentów, wypełnienie, podpisanie i odesłanie do nas. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych muszą być podpisane.

PDF 150x150   RTF 150x150

 

Zapisz się na listę chętnych

 

 

Akceptuje zgody

 

 

Przeczytaj poprzedni wpis:
Rewolucyjne zmiany w systemie ochrony danych osobowych dla działów HR

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA Cena podstawowa: 550zł netto – Cena po rabacie 50% – 275zł netto Od 25 maja 2018 r....

Zamknij