Najbliższe szkolenie: 

16.09.2020 | Kraków | Hotel***** Radisson Blu 

Zapisz się na listę chętnych

CEL WARSZTATU: Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta
  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe
PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):
[… w trakcie zmian …]

 

Zapisz się na listę chętnych

Trener prowadzący szkolenie: ………………….

Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel***** Radisson Blu ul. Straszewskiego 17 www.radissonblu.com/pl/hotel-krakow

Data szkolenia: 16.09.2020

Zapewniamy:

      • praktyczne szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera – praktyka biznesu
      • profesjonalne materiały szkoleniowe
      • opiekę / doradztwo Trenera do jednego miesiąca po zakończonym szkoleniu
      • przerwy kawowe
      • obiad

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Na wszelkie dodatkowe pytania odpowie Państwu Opiekun tego szkolenia:

katarzyna szypowska AVENHANSEN szkolenia e1574438315872

Katarzyna Szypowska

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych

515 212 452 | 12 399 41 69

fundacja@fundacja-avenhansen.pl

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Uprzejmie prosimy o pobranie dokumentów, wypełnienie, podpisanie i odesłanie do nas. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych muszą być podpisane.

PDF 150x150   RTF 150x150

 

Zapisz się na listę chętnych

 

 

    Akceptuje zgody