Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

BRAK WOLNYCH MIEJSC NA NAJBLIŻSZY TERMIN
KOLEJNY TERMIN PLANOWANY NA IV KWARTAŁ 2019

Zapisz się na listę chętnych

CEL WARSZTATU: Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta
  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe
PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):

 

  1. Etapy rozmowy handlowej.
  • proces sprzedaży
  • znaczenie poszczególnych etapów
  1. Przygotowanie do sprzedaży.
  • cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
  • strategie rozwoju sprzedaży
  1. Nawiązanie relacji.
  • pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji
  • kreowanie własnego wizerunku>
  1. Odkrycie potrzeb klienta.
  • rola pytań w sprzedaży
  • typologia i zastosowanie pytań
  • motywy podejmowania decyzji zakupowych
  1. Prezentacja handlowa.
  • zastosowanie narzędzi sprzedaży, cechy – zalety – korzyści
  • komunikacja słowna – kreowanie właściwego nastawienia klienta poprzez pozytywne słownictwo
  1. Finalizacja sprzedaży.
  • kiedy zamykać sprzedaż?
  • dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji handlowej
  1. Zamknięcie rozmowy handlowej.
  • kluczowe wnioski
  • tworzenie gruntu pod dalszą współpracę
  1. Podsumowanie i wnioski.
METODY SZKOLENIA: Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, aktywizująca uczestników poprzez:

      • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
      • prezentacja
      • dyskusja
      • studium przypadku
      • case’y sprzedażowe

Zapisz się na listę chętnych

Trener prowadzący szkolenie: Mirosław Plak Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel***** Radisson Blu ul. Straszewskiego 17 https://www.radissonblu.com/pl/hotel-krakow Data szkolenia: 20.02.2019 Zapewniamy:

      • praktyczne szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera – praktyka biznesu
      • profesjonalne materiały szkoleniowe
      • opiekę / doradztwo Trenera do jednego miesiąca po zakończonym szkoleniu
      • przerwy kawowe
      • obiad

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Na wszelkie dodatkowe pytania odpowie Państwu Opiekun tego szkolenia: klaudia adamus avenhansen szkoleniaZachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »   Klaudia Adamus Specjalista ds. Organizacji Szkoleń 515 212 450 | 12 399 41 69 klaudia.adamus@fundacja-avenhansen.pl 
Uprzejmie prosimy o pobranie dokumentów, wypełnienie, podpisanie i odesłanie do nas. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych muszą być podpisane.

PDF 150x150 RTF 150x150

 

Zapisz się na listę chętnych

Akceptuje zgody