BRAK WOLNYCH MIEJSC NA NAJBLIŻSZY TERMIN
KOLEJNY TERMIN PLANOWANY NA 2020 rok

Zapisz się na bezpłatne szkolenie

Twój wizerunek, własny styl i sposób, w jaki jesteś postrzegany – oto czynniki mające wpływ na to, jak daleko zajdziesz i czy odniesiesz sukces w pracy. Nasze kariery nie zależą wyłącznie od instytucji, w której pracujemy, lecz również od naszego zachowania, postępowania.

CEL WARSZTATU:

Celem warsztatu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • roli wyglądu zewnętrznego w kontaktach interpersonalnych i zawodowych
  • metod budowania tzw. dobrego pierwszego wrażenia
  • reguł współczesnego savoir – vivre’u
  • zasad profesjonalnego ubioru kobiety i mężczyzny

DLA KOGO:

Na warsztat zapraszamy wszystkich tych, którzy rozpoczynają swoją drogę zawodową, jak również osoby, które chciałyby odnowić, uwspółcześnić swój wizerunek m.in. w celu znalezienia, zmiany pracy lub chciałyby popracować nad polepszeniem swoich relacji interpersonalnych z innymi.

PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):
  1. PRACA NAD WIZERUNKIEM
    • co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie
    • rola wyglądu zewnętrznego we współczesnych kontaktach zawodowych – czyli do czego potrzebny jest pozytywny wizerunek
  2. PIERWSZE I …DRUGIE WRAŻENIE
    • czy szata zdobi człowieka
    • jakie informacje można odczytać z wyglądu
    • materialne i niematerialne symbole statusu
    • „magia” i rola koloru w budowaniu wizerunku
  3. KREOWANIE WIZERUNKU PRZEZ ZACHOWANIE
    • zawodowy savoir – vivre – podstawowe zasady dobrych manier
    • 3 P – powitanie, pozdrawianie, przedstawianie
    • kontakt wzrokowy
    • mowa ciała – faux pas w komunikacji niewerbalnej
    • rozmowa telefoniczna
    • komunikacja elektroniczna – o jakich zasadach netykiety warto pamiętać w komunikacji przez internet
  4. WYGLĄD KOBIETY I MĘŻCZYZNY W KONTAKTACH ZAWODOWYCH
    • strój na co dzień i od święta – umiejętne dobieranie stroju do różnych okazji
    • wygląd eleganckiej profesjonalistki – jak odnaleźć swój styl, dekalog eleganckiej bizneswoman, niszczyciele wizerunku kobiety profesjonalnej
    • wizerunek eleganckiego profesjonalisty – sposoby dobierania koszuli i krawata, dekalog eleganckiego mężczyzny, niszczyciele wizerunku profesjonalnego mężczyzny
    • co to jest dress – code – jego zalety i wady; gdzie i w jakich sytuacjach możemy się spodziewać obowiązywania różnych dress – codów
  5. PODSUMOWANIE SZKOLENIA – mój indywidualny plan działania po szkoleniu

METODY SZKOLENIA:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

      • pracę w zespołach
      • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
      • dyskusje na forum grupy
      • testy/ ankiety
      • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Zapisz się na bezpłatne szkolenie

Trener prowadzący szkolenie: Agnieszka Olejnik

Miejsce szkolenia:

ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa, Aleja Jana Pawła II 25

Data szkolenia:

15.05.2019 – Brak wolnych miejsc

Zapewniamy:

  • praktyczne szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera – praktyka biznesu
  • profesjonalne materiały szkoleniowe
  • opiekę / doradztwo Trenera do jednego miesiąca po zakończonym szkoleniu
  • przerwy kawowe
  • obiad

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Na wszelkie dodatkowe pytania odpowie Państwu Opiekun tego szkolenia:

klaudia adamus avenhansen szkoleniaZachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Klaudia Adamus Specjalista ds. Organizacji Szkoleń

515 212 450 | 12 399 41 69

klaudia.adamus@fundacja-avenhansen.pl 

Uprzejmie prosimy o pobranie dokumentów, wypełnienie, podpisanie i odesłanie do nas. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych muszą być podpisane.

PDF 150x150 RTF 150x150

 

Zgłoś się szybko na szkolenie!

Wyślij formularz nawet gdy w tej chwili nie ma wolnych miejsc na to szkolenie

    Akceptuje zgody

    Przeczytaj poprzedni wpis:
    darmowe szkolenia otwarte Fundacja AVENHANSEN
    Po co założyłem Fundację?

    Pytanie, które postawiłem w temacie, nierozerwalnie wiąże się z właśnie hucznie obchodzoną 10-tą rocznicą powstania firmy szkoleniowo-doradczej AVENHANSEN Sp. z...

    Zamknij