BRAK WOLNYCH MIEJSC NA NAJBLIŻSZY TERMIN
KOLEJNY TERMIN PLANOWANY NA 2020 rok
Zapisz się na bezpłatne szkolenie
Współczesny rynek pracy rządzi się swoimi prawami. Każdy z nas marzy o idealnym zatrudnieniu: wymarzona firma, dobre stanowisko, satysfakcjonujące wynagrodzenie. Problem w tym – JAK SIĘ SPRZEDAĆ?!
Ponieważ dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz – pamiętaj, że tylko raz przyszły pracodawca weźmie do ręki Twoją aplikację i … albo się nią zainteresuje, albo odłoży na bok. Tylko raz masz szansę na dobre wejście i prezentację własnej osoby na rozmowie kwalifikacyjnej. NIE ZMARNUJ TEGO.
CEL WARSZTATU:
Celem warsztatu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania profesjonalnego CV i listu motywacyjnego, merytorycznego przygotowania do rozmów rekrutacyjnych, metod i możliwości szukania pracy, alternatywnych metod zatrudnienia, budowania profesjonalnego wizerunku na rynku pracy. Nie trzeba mieć doświadczenia, żeby przygotować dobre CV, bo nie każdy współczesny pracodawca potrzebuje osób z doświadczeniem
DLA KOGO:
Na warsztat zapraszamy wszystkich tych, którzy rozpoczynają swoją drogę zawodową (kończą szkołę); osoby, które były długo bez pracy, i chciałyby uzyskać pomoc w profesjonalnym przygotowaniu się do procesu rekrutacji i selekcji.
PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):
- ANALIZA INDYWIDUALNEGO POTENCJAŁU ZAWODOWEGO UCZESTNIKÓW
- kwestionariusz osobowości
- czy wiesz kim jesteś i jakie są twoje predyspozycje zawodowe?
- PRZYGOTOWANIE PROFESJONALNEGO CV – czyli jak budować na zaletach Twojej osoby
- analiza umiejętności, wiedzy i cech osobowościowych, które można wykorzystać w CV
- przygotowanie własnego CV
- JAK NAPISAĆ PROFESJONALNY LIST MOTYWACYJNY
- JAKIE JEST 10 GRZECHÓW GŁÓWNYCH APLIKACJI, NA KTÓRĄ ŻADEN PRACODAWCA NIE ODPOWIE
- JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ROZMOWY REKRUTACYJNEJ, BY Z KAŻDEJ STRONY WYPAŚĆ NAJLEPIEJ
- najbardziej popularnie pytania, jakich możesz się spodziewać podczas interview i jak na nie odpowiadać
- jak wygląda rozmowa rekrutacyjna
- jak powinieneś się zachowywać we wszystkich etapach rozmowy selekcyjnej
- JAK ROBIĆ DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE
- techniki autoprezentacji:
- mowa ciała
- ton głosu
- ubiór
- techniki prowadzenia rozmowy
- techniki autoprezentacji:
- GDZIE SZUKAĆ PRACY, GDZIE SIĘ OGŁASZAĆ
- przegląd współczesnych portali internetowych służących do poszukiwania pracy, ogłaszania się
- inne źródła i możliwości poszukiwania pracy
- PODSUMOWANIE SZKOLENIA – mój indywidualny plan działania po szkoleniu
- pracę w zespołach
- gry symulacyjne / ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
- dyskusje na forum grupy
- testy / ankiety
- wykład z prezentacją multimedialną (20%)
Zapisz się na bezpłatne szkolenie
Miejsce szkolenia: ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa, Aleja Jana Pawła II 25 Data szkolenia: 04.02.2019 oraz 06.06.2019 Zapewniamy:
Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami » Klaudia Adamus Kierownik ds. Organizacji Szkoleń 515 212 450 | 12 399 41 69 klaudia.adamus@fundacja-avenhansen.pl