Głównym celem szkolenia jest nabycie umiejętności niezbędnych do prowadzenia rozmów handlowych kończących się finalizacją. Umiejętność prawidłowego kierowania rozmową handlową na wszystkich jej etapach oraz rozwój świadomości przedstawiciela handlowego w zarządzaniu sprzedażą wpływa na zwiększenie zysków z transakcji handlowej, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie zysków całej firmy.
Do kogo kierujemy szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do specjalistów z zakresu sprzedaży, jak również do wszystkich tych osób, które chciałyby podjąć pracę w charakterze przedstawiciela handlowego.
Grupa docelowa szkolenia:
- handlowcy,
- sprzedawcy,
- specjaliści ds. marketingu,
- telemarketerzy,
- osoby mające kontakt z klientem (osoby pracujące w działach obsługi klienta).
Korzyści ze szkolenia
- Poznasz techniki i metody sprzedażowe (język korzyści).
- Udoskonalisz umiejętności handlowe.
- Dowiesz się, jak zbudować autorytet partnera w biznesie.
- Nauczysz się prowadzić negocjacje handlowe.
- Dowiesz się, jak utrzymywać kontakty handlowe.
- Podniesiesz swoją efektywność sprzedaży.
- Nauczysz się lepiej dostosowywać ofertę handlową do potrzeb klienta.
Poznaj trenerów i miasta, w których prowadzimy szkolenie
Na czym polega praca przedstawiciela handlowego?
Praca przedstawiciela handlowego opiera się na przekonywaniu, sprzedawaniu oraz utrzymywaniu długotrwałej współpracy z klientami (partnerami). Osoba zatrudniona na stanowisku przedstawiciela handlowego powinna być pewna siebie i tego, co chce przekazać. Skuteczność pracy przedstawiciela handlowego zależy od siły perswazji, jak również od zaufania, jakie wypracuje sobie u klienta. Nie mniej ważne są także umiejętności komunikacyjne. Te i inne kompetencje niezbędne do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, zdobędziesz decydując się na udział w szkoleniu otwartym z AVENHANSEN.
Przedstawiciel handlowy – metody szkoleniowe
- ćwiczenia indywidualne i grupowe,
- dyskusje moderowane,
- wykłady prowadzone przez trenerów-coachów biznesu,
- gry strategiczne,
- case study.
Szkolenie prowadzone jest głównie w formie warsztatowej. Uczestnicy mają wtedy możliwość poznania narzędzi sprzedażowych, a także przećwiczenia zdobytych umiejętności i technik w praktyce.
Ile trwa szkolenie i co zawiera oferta szkoleniowa?
Szkolenie obejmuje 2 dni szkoleniowe. Jest to szkolenie otwarte, a więc ma z góry określony termin i czas trwania, który można znaleźć, klikając na przycisk “zobacz daty szkoleń”. Standardowo przygotowana oferta szkolenia obejmuje przygotowanie i realizację warsztatów szkoleniowych przez doświadczonych trenerów w wyznaczonym miejscu, materiały szkoleniowe – skrypty dla uczestników, przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Na hasło “fundacja” przewidujemy atrakcyjne zniżki!