Przedstawiciel handlowy

Głównym celem szkolenia jest nabycie umiejętności niezbędnych do prowadzenia rozmów handlowych kończących się finalizacją. Umiejętność prawidłowego kierowania rozmową handlową na wszystkich jej etapach oraz rozwój świadomości przedstawiciela handlowego w zarządzaniu sprzedażą wpływa na zwiększenie zysków z transakcji handlowej, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie zysków całej firmy.

Zobacz daty szkoleń

Do kogo kierujemy szkolenie?

Szkolenie adresowane jest do specjalistów z zakresu sprzedaży, jak również do wszystkich tych osób, które chciałyby podjąć pracę w charakterze przedstawiciela handlowego.

Grupa docelowa szkolenia:

  • handlowcy,
  • sprzedawcy,
  • specjaliści ds. marketingu,
  • telemarketerzy,
  • osoby mające kontakt z klientem (osoby pracujące w działach obsługi klienta).

Zobacz program szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz techniki i metody sprzedażowe (język korzyści).
  • Udoskonalisz umiejętności handlowe.
  • Dowiesz się, jak zbudować autorytet partnera w biznesie.
  • Nauczysz się prowadzić negocjacje handlowe.
  • Dowiesz się, jak utrzymywać kontakty handlowe.
  • Podniesiesz swoją efektywność sprzedaży.
  • Nauczysz się lepiej dostosowywać ofertę handlową do potrzeb klienta.

Poznaj trenerów i miasta, w których prowadzimy szkolenie

Na czym polega praca przedstawiciela handlowego?

Praca przedstawiciela handlowego opiera się na przekonywaniu, sprzedawaniu oraz utrzymywaniu długotrwałej współpracy z klientami (partnerami). Osoba zatrudniona na stanowisku przedstawiciela handlowego powinna być pewna siebie i tego, co chce przekazać. Skuteczność pracy przedstawiciela handlowego zależy od siły perswazji, jak również od zaufania, jakie wypracuje sobie u klienta. Nie mniej ważne są także umiejętności komunikacyjne. Te i inne kompetencje niezbędne do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, zdobędziesz decydując się na udział w szkoleniu otwartym z AVENHANSEN.

Przedstawiciel handlowy – metody szkoleniowe

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • dyskusje moderowane,
  • wykłady prowadzone przez trenerów-coachów biznesu,
  • gry strategiczne,
  • case study.

Szkolenie prowadzone jest głównie w formie warsztatowej. Uczestnicy mają wtedy możliwość poznania narzędzi sprzedażowych, a także przećwiczenia zdobytych umiejętności i technik w praktyce.

Ile trwa szkolenie i co zawiera oferta szkoleniowa?

Szkolenie obejmuje 2 dni szkoleniowe. Jest to szkolenie otwarte, a więc ma z góry określony termin i czas trwania, który można znaleźć, klikając na przycisk “zobacz daty szkoleń”. Standardowo przygotowana oferta szkolenia obejmuje przygotowanie i realizację warsztatów szkoleniowych przez doświadczonych trenerów w wyznaczonym miejscu, materiały szkoleniowe – skrypty dla uczestników, przerwy kawowe oraz przerwę obiadową. Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Na hasło “fundacja” przewidujemy atrakcyjne zniżki!

Zobacz daty szkoleń