Obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Szkolenie jest skierowane do osób, które pragną doskonalić praktyczne umiejętności związane z fachową obsługą klienta przez telefon z wykorzystaniem elementów telemarketingowych w sytuacjach zawodowych. Podstawą sukcesu firmy jest lojalny i oddany klient. Specyficzną formą pracy firmy jest nastawienie jej na klienta. Podążanie za aktualnymi potrzebami swoich klientów sprawia, że firma ma postawę pro kliencką, która zapewnia sukces firmy i utrzymanie jej na rynku.

Zobacz daty szkoleń

Do kogo kierujemy szkolenie z zakresu obsługi klienta przez telefon z elementami telemarketingu?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które mają kontakt z klientem i wiedzą, jak ważne jest dbanie o długofalowe relacje oraz budowanie pozytywnego wizerunku siebie i swojej Firmy wśród kluczowych klientów, partnerów biznesowych i kontrahentów.

Szkolenie z obsługi klienta przez telefon to również propozycja dla osób, które są świeżo zatrudnione w dziale obsługi klienta, chcą wyróżnić się przed swoim pracodawcą i od początku dążą do tego, by prowadzić swoją karierę w kierunku pełnego rozwoju.

Nasze szkolenie rekomendujemy też osobom, które nie pracują w branży, dopiero wybierają swoją ścieżkę zawodową lub są na etapie poszukiwania pracy i chcą zwiększyć swoje realne szanse na zatrudnienie.

Grupa docelowa szkolenia

  • pracownicy działów sprzedaży,
  • pracownicy działów obsługi klienta,
  • pracownicy Call Center,
  • telemarketerzy,
  • handlowcy,
  • osoby chcące doskonalić swoje umiejętności w telemarketingu.

Zobacz program szkolenia

Korzyści ze szkolenia

  • Poznasz podstawowe zasady komunikacji przez telefon.
  • Poznasz nowoczesne techniki telemarketingu.
  • Wykształcisz umiejętności skutecznej sprzedaży przez telefon.
  • Poznasz savoir vivre rozmowy telefonicznej.
  • Uświadomisz sobie znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez najwyższe standardy w obsłudze klienta.
  • Nabędziesz umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami.
  • Poznasz techniki radzenia sobie z trudnymi klientami podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
  • Nabędziesz umiejętności negocjacyjne.
  • Poznasz techniki radzenia sobie ze stresem.

Poznaj trenerów i miasta, w których prowadzimy szkolenie

Dlaczego warto podjąć z nami szkolenie z obsługi klienta przez telefon?

Szkolenie otwarte AVENHANSEN to doskonała inwestycja w siebie i swój rozwój osobisty. Z nami poszerzysz swoje kompetencje w zakresie obsługi klienta i utrzymywania długofalowych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi. Szkolenia otwarte to świetna okazja do tego, by wzbogacić swoje CV o nowe, potrzebne na rynku pracy umiejętności.

…dzięki nam “zwykli” ludzie zaczynają osiągać niezwykłe wyniki…

Za pomocą jakich metod prowadzone jest szkolenie z telefonicznej obsługi Klienta?

  • dyskusja facylitowana,
  • praca indywidualna i praca w grupach,
  • studium przypadku,
  • odgrywanie scenek,
  • mini wykład trenera.

Jak długo trwa szkolenie?

Szkolenie z obsługi klienta przez telefon z elementami telemarketingu obejmuje 2 dni szkoleniowe, podczas których uczestnicy poznają techniki i taktyki wywierania wpływu na klienta wywodzące się z psychologii sprzedaży oraz poznają standardy prowadzenia rozmów telefonicznych. Każdy z uczestników otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu.

Informacje dodatkowe

Ponadto oferujemy:

  • atrakcyjnie zniżki na hasło “fundacja”,
  • ciepły posiłek,
  • 2 przerwy kawowe,
  • szkolenia pod okiem wykwalifikowanych trenerów,
  • opiekę szkoleniową przez cały czas trwania szkolenia.

Zobacz daty szkoleń