Szkolenie jest skierowane do osób, które pragną doskonalić praktyczne umiejętności związane z fachową obsługą klienta przez telefon z wykorzystaniem elementów telemarketingowych w sytuacjach zawodowych. Podstawą sukcesu firmy jest lojalny i oddany klient. Specyficzną formą pracy firmy jest nastawienie jej na klienta. Podążanie za aktualnymi potrzebami swoich klientów sprawia, że firma ma postawę pro kliencką, która zapewnia sukces firmy i utrzymanie jej na rynku.
Do kogo kierujemy szkolenie z zakresu obsługi klienta przez telefon z elementami telemarketingu?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które mają kontakt z klientem i wiedzą, jak ważne jest dbanie o długofalowe relacje oraz budowanie pozytywnego wizerunku siebie i swojej Firmy wśród kluczowych klientów, partnerów biznesowych i kontrahentów.
Szkolenie z obsługi klienta przez telefon to również propozycja dla osób, które są świeżo zatrudnione w dziale obsługi klienta, chcą wyróżnić się przed swoim pracodawcą i od początku dążą do tego, by prowadzić swoją karierę w kierunku pełnego rozwoju.
Nasze szkolenie rekomendujemy też osobom, które nie pracują w branży, dopiero wybierają swoją ścieżkę zawodową lub są na etapie poszukiwania pracy i chcą zwiększyć swoje realne szanse na zatrudnienie.
Grupa docelowa szkolenia
- pracownicy działów sprzedaży,
- pracownicy działów obsługi klienta,
- pracownicy Call Center,
- telemarketerzy,
- handlowcy,
- osoby chcące doskonalić swoje umiejętności w telemarketingu.
Korzyści ze szkolenia
- Poznasz podstawowe zasady komunikacji przez telefon.
- Poznasz nowoczesne techniki telemarketingu.
- Wykształcisz umiejętności skutecznej sprzedaży przez telefon.
- Poznasz savoir vivre rozmowy telefonicznej.
- Uświadomisz sobie znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez najwyższe standardy w obsłudze klienta.
- Nabędziesz umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Poznasz techniki radzenia sobie z trudnymi klientami podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
- Nabędziesz umiejętności negocjacyjne.
- Poznasz techniki radzenia sobie ze stresem.
Poznaj trenerów i miasta, w których prowadzimy szkolenie
Dlaczego warto podjąć z nami szkolenie z obsługi klienta przez telefon?
Szkolenie otwarte AVENHANSEN to doskonała inwestycja w siebie i swój rozwój osobisty. Z nami poszerzysz swoje kompetencje w zakresie obsługi klienta i utrzymywania długofalowych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi. Szkolenia otwarte to świetna okazja do tego, by wzbogacić swoje CV o nowe, potrzebne na rynku pracy umiejętności.
…dzięki nam “zwykli” ludzie zaczynają osiągać niezwykłe wyniki…
Za pomocą jakich metod prowadzone jest szkolenie z telefonicznej obsługi Klienta?
- dyskusja facylitowana,
- praca indywidualna i praca w grupach,
- studium przypadku,
- odgrywanie scenek,
- mini wykład trenera.
Jak długo trwa szkolenie?
Szkolenie z obsługi klienta przez telefon z elementami telemarketingu obejmuje 2 dni szkoleniowe, podczas których uczestnicy poznają techniki i taktyki wywierania wpływu na klienta wywodzące się z psychologii sprzedaży oraz poznają standardy prowadzenia rozmów telefonicznych. Każdy z uczestników otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu.
Informacje dodatkowe
Ponadto oferujemy:
- atrakcyjnie zniżki na hasło “fundacja”,
- ciepły posiłek,
- 2 przerwy kawowe,
- szkolenia pod okiem wykwalifikowanych trenerów,
- opiekę szkoleniową przez cały czas trwania szkolenia.