Najbliższe szkolenie:
16.09.2020 | Kraków | Hotel***** Radisson Blu
CEL WARSZTATU: Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- odkrywać potrzeby klienta
- sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
- świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
- prowadzić efektywne rozmowy handlowe
PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):
[… w trakcie zmian …]
Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel***** Radisson Blu ul. Straszewskiego 17 www.radissonblu.com/pl/hotel-krakow
Data szkolenia: 16.09.2020
Zapewniamy:
-
-
- praktyczne szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera – praktyka biznesu
- profesjonalne materiały szkoleniowe
- opiekę / doradztwo Trenera do jednego miesiąca po zakończonym szkoleniu
- przerwy kawowe
- obiad
-
Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »
Katarzyna Szypowska
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych
fundacja@fundacja-avenhansen.pl
Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »