Jak odnieść sukces na rynku pracy

Zapisz się na listę chętnych

stylizacja zawodowego wizerunku bezplatne szkolenia kursy fundacja avenhansen 300x179Współczesny rynek pracy rządzi się swoimi prawami. Każdy z nas marzy o idealnym zatrudnieniu: wymarzona firma, dobre stanowisko, satysfakcjonujące wynagrodzenie. Problem w tym – JAK SIĘ SPRZEDAĆ?!

Ponieważ dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz – pamiętaj, że tylko raz przyszły pracodawca weźmie do ręki Twoją aplikację i … albo się nią zainteresuje, albo odłoży na bok. Tylko raz masz szansę na dobre wejście i prezentację własnej osoby na rozmowie kwalifikacyjnej. NIE ZMARNUJ TEGO.

  CEL WARSZTATU:

Celem warsztatu jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu przygotowania profesjonalnego CV i listu motywacyjnego, merytorycznego przygotowania do rozmów rekrutacyjnych, metod i możliwości szukania pracy, alternatywnych metod zatrudnienia, budowania profesjonalnego wizerunku na rynku pracy. Nie trzeba mieć doświadczenia, żeby przygotować dobre CV, bo nie każdy współczesny pracodawca potrzebuje osób z doświadczeniem

DLA KOGO:

Na warsztat zapraszamy wszystkich tych, którzy rozpoczynają swoją drogę zawodową (kończą szkołę); osoby, które były długo bez pracy, i chciałyby uzyskać pomoc w profesjonalnym przygotowaniu się do procesu rekrutacji i selekcji.

PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):
  1. ANALIZA INDYWIDUALNEGO POTENCJAŁU ZAWODOWEGO UCZESTNIKÓW
    • kwestionariusz osobowości
    • czy wiesz kim jesteś i jakie są twoje predyspozycje zawodowe?
  2. PRZYGOTOWANIE PROFESJONALNEGO CV – czyli jak budować na zaletach Twojej osoby
    • analiza umiejętności, wiedzy i cech osobowościowych, które można wykorzystać w CV
    • przygotowanie własnego CV
  3. JAK NAPISAĆ PROFESJONALNY LIST MOTYWACYJNY
  4. JAKIE JEST 10 GRZECHÓW GŁÓWNYCH APLIKACJI, NA KTÓRĄ ŻADEN PRACODAWCA NIE ODPOWIE
  5. JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO ROZMOWY REKRUTACYJNEJ, BY Z KAŻDEJ STRONY WYPAŚĆ NAJLEPIEJ
    • najbardziej popularnie pytania, jakich możesz się spodziewać podczas interview i jak na nie odpowiadać
    • jak wygląda rozmowa rekrutacyjna
    • jak powinieneś się zachowywać we wszystkich etapach rozmowy selekcyjnej
  6. JAK ROBIĆ DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE
    • techniki autoprezentacji:
      • mowa ciała
      • ton głosu
      • ubiór
      • techniki prowadzenia rozmowy
  7. GDZIE SZUKAĆ PRACY, GDZIE SIĘ OGŁASZAĆ
    • przegląd współczesnych portali internetowych służących do poszukiwania pracy, ogłaszania się
    • inne źródła i możliwości poszukiwania pracy
  8. PODSUMOWANIE SZKOLENIA – mój indywidualny plan działania po szkoleniu
METODY SZKOLENIA: Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne / ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy / ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)

Zapisz się na listę chętnych

Trener prowadzący szkolenie: Agnieszka Olejnik

Miejsce szkolenia: ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa, Aleja Jana Pawła II 25

Data szkolenia: 4.02.2019 (BRAK WOLNYCH MIEJSC)

Zapewniamy:

  • praktyczne szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera – praktyka biznesu
  • profesjonalne materiały szkoleniowe
  • opiekę / doradztwo Trenera do jednego miesiąca po zakończonym szkoleniu
  • przerwy kawowe
  • obiad

Na wszelkie dodatkowe pytania odpowie Państwu Opiekun tego szkolenia:

klaudia adamus avenhansen szkoleniaZachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »

Klaudia Adamus Specjalista ds. Organizacji Szkoleń

515 212 450 | 12 399 41 69

klaudia.adamus@fundacja-avenhansen.pl 

Uprzejmie prosimy o pobranie dokumentów, wypełnienie, podpisanie i odesłanie do nas. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych muszą być podpisane.

PDF 150x150 RTF 150x150

 

Zapisz się na listę chętnych

    Akceptuje zgody