CEL WARSZTATU: Szkolenie obejmuje szeroki zakres technik komunikacji. Odkrywa przed uczestnikami obszary, na które na co dzień często nie zwracamy uwagi, a których rozumienie i świadome wykorzystywanie znacząco poprawia nasze funkcjonowanie w relacjach interpersonalnych.
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji w biznesie, których opanowanie i stosowanie pomoga szybciej i skuteczniej osiągać cele w procesie komunikacji z innymi osobami.
PROGRAM SZKOLENIA (1 dzień):
- Proces komunikacji.
- kluczowe aspekty efektywności
- kanały przekazu
- Komunikacja niewerbalna.
- wykorzystanie mowy ciała
- odczytywanie zachowań rozmówcy
- Komunikacja werbalna.
- wykorzystanie pytań
- aktywne słuchanie
- parafraza
- udzielanie informacji zwrotnej
- bariery i zniekształcenia w komunikacji
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z rozmówcą.
- tworzenie pierwszego wrażenia
- elementy ułatwiające budowanie porozumienia
- identyfikacja potrzeb rozmówcy
- otwartość w komunikacji
- Elementy inteligencji emocjonalnej.
- wpływ inteligencji emocjonalnej na działanie
- rozwój inteligencji emocjonalnej
- Podsumowanie i wnioski.
METODY SZKOLENIA:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, aktywizująca uczestników poprzez:
-
-
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe
- dyskusja
- prezentacja
- studium przypadku
- testy
- scenki
-
Trener prowadzący szkolenie: Mirosław Plak Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel***** Radisson Blu
ul. Straszewskiego 17 https://www.radissonblu.com/pl/hotel-krakow Data szkolenia: Zapewniamy: Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »
Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami »
Klaudia Adamus Specjalista ds. Organizacji Szkoleń